fredag 30 september 2011

Friday i'm in love

Äntligen fredag som jag har längtat!! Min efterlängtade fredag startade med en trevlig bussresa med Anna och Emil. I skolan hade vi bara två lektioner, så slutade kl. 13. Efter detta hittade jag och Julia en stilig pojk på en bänk utanför skolan, tänkte att han inte skulle sitta där själv så vi drog med han till IHM. Där hittade vi en söt tjej som vi också drog med till Mc.Donalds. (Den stiliga pojken o söta flickan var självklart Alex o Matilda, för er som undrar haha!) 
När Alex äntligen fått sin efterlängtade mat i magen stack vi till stadsbiblioteket för att fixa en engelska bok. Fanns dock inte den vi skulle ha kvar -.- så jag gjorde mina små ärenden istället. 
Köpte nya skor och örhängen. Riktigt nöjd med mina köp! Men nu måste jag skynda mig att packa... för jag ska snart iväg och träffa luciorna, ska kolla film och äta pizza, mys! Sedan blir det hem till min bästaste Matilda och sova ♥ Älskar Fredagar ♥

Bild från Lucia 2010


Puss & Kram 
Malin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar