måndag 26 september 2011

LÄNGTAR!!

Jag längtar så himla mycket till imorgon! Ska träna igen efter mer än en vecka, så jävla jobbigt att inte kunna träna... får verkligen panik, kan ju inte koncentrera mig på ett skit!

Idag har inte mycket gått rätt, försov mig halft och hade huvudvärk... ni förstår vilken grym början! Sedan fortsatte oturen när man skulle hem och varenda jävla buss och spårvagn stod stilla så man fick gå ner till Vasa, tog bara typ 40 min extra att komma hem... När jag väl kom hem skulle jag plugga men kunde som sagt inte koncentrera mig.
Hoppas tisdagen blir bättre, men de lär ju inte vara så svårt!

Dagens att tänka på: Visa ditt intresse eller förlora någon annans!

Nu blir de sova några timmar. Sov sött allihop!


Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar