tisdag 27 september 2011

Plugg + migrän = världens bästa kombination!

Nu sitter jag här med plugg och migrän, dock efter en helt underbar träning men vet inte hur värt de var när huvudet dunkar, magen känns som den ska vända sig ut och in och saker snurrar...
I och för sig hade det väll kommit ändå så träningen var väldigt värd! Det var längesen jag hade sån glädje av att få springa tills jag var helt slut!

Idag har jag varit på Kick-off för UF, lite för mycket att lyssna på men mycket som startade tankar och gav insperation! Sedan blev de plugg, plugg, plugg på grund av ett företagsekonomi prov som jag har på torsdag och inte får misslyckas med men som just nu känns ganska hopplöst...

Imorgon blir det orientering, Jippi! Fattar inte vem som har kommit på en sån idiotisk sak?! Sen blir det nog till Cissi för att plugga, men vi får se.

Dagens att tänka på: Vare sig du tror att du kan, eller du tror att du inte kan
har du absolut rätt!


Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar