söndag 25 september 2011

Söndagsångest...

Första dagen på länge som jag inte la mig för sent och vakna för tidigt. Jag fick äntligen ta igen lite sömn, behövligt! Dagen började i alla fall med frukost på sängen med underbaraste Matilda.
Den fortsatte sedan med film, pizza lunch, sen åkte jag iväg och sjöng, kom hem halv sex kanske och sedan dess har jag bara tagit det lugnt! Har haft väldig mycket jag skulle behövt göra istället för att ligga i soffan och halv sova, men men får ta igen det imorgon. 

Nu ska jag bege mig till sängen och se en film innan jag slutligen somnar i min underbara säng! 
Dagens film blir Definitely Maybe som jag stark rekomenderar! :)

Stark rekommenderad kärleks film!
Trött tjej, hoppas ni står ut med bilden...

Puss & Kram  
                           Malin                           


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar