söndag 8 januari 2012

Min dag idag

Förlåt för mitt förra inlägg, var bara tvungen..

Så nu skall jag blogg seriöst..

Haaaallllloooooj va skoj!
Idag har vakna jag upp med Jennifer hos mig. Vi sov väl inte överdrivet mycket då vi typ gick upp två i natten och åt chips och drack saft, haha. As kul!
Sedan åkte vi till Ulricehamn med laget och spela match, förlorade dock med 3 bollar tyvärr... Men det gjorde inte så mycket då jag fick träffa Martin och Viktor som jag inte träffat på länge, har verkligen saknat dom så det var jättemycket!
Hemfärden gick fort och vi stanna även och tjocka oss på donken, sen blev det lite sova i minibussen.

Nu skall jag strax sova för imon skall jag shoppa med min bästaste vän. Inte träffat henne på nästan hela 2012!! Inte okej, men imon blir det iaf shopping, tjejsnack och mer tjejsnack.. LÄR BEHÖVAS!

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar