måndag 16 januari 2012

Nya tag!

Förlåt för att jag har varit så sjukt dålig på att uppdatera! Men jag har en as bra ursäkt...
Min skoldata krascha ju nämligen innan lovet och då fick jag en låne dator. Men vad tror ni inte händer på lovet om inte jo, att låne datan går sönder! Åh vad kul och vår data hemma är seg och jobbig liksom det är att blogga från mobilen. Så så mycket bloggande har det inte blivit av.
Man nu blir det ändring på det.

Idag har jag  varit med bästis. Vi behövde verkligen en dag med bara tjejsnack och flum som vanligt, haha. Vi laga mat och en kladdkaka som vi tjocka oss med efteråt. Dagen avslutades med träning, som jag dock inte kunde vara med på typ. Har fortfarande problem med tån min och jag kan meddela... den är inte bra att springa på.

Nu måste jag ta tag i en uppgift som skall vara klar imorgon bitti som jag inte börjat med, bra malin bra. DYGNA? We will seeeee.....

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar