fredag 6 januari 2012

So much to do an so little time.

Waaaa vart tar tiden vägen. Om det var något jag skulle kunna önska nu, så hade det varit MER TID!
Då hade jag hunnit allt jag skulle och velat och jag hade sluppit stressa vara trött och allt annat. Det värsta av allt är att det är lov och jag behöver mer tid?! Så här skall det inte vara. Jag skall ha tid för allt jag vill under lovet men nej, för mycket saker och jag hinner inte ens blogga. Då har man lite tid....

Detta året har i alla fall börjat med massor av fina vänner. Har varit med Camilla en dag, så himla roligt har verkligen saknat den tjejen, vi hade så sjukt mycket att prata om! Sedan va jag en stund med min Jennifer i onsdags, alltid lika trevligt! I torsdags va jag med goingen Jennie. Vi pratade i flera timmar och sjöng och hade jättekul och mys.
Sedan har jag även spenderat många (men inte tillräckligt många) kvällar med min kära syster. haha. Vi skulle se på Sverige finalen i hockey i för går natt, men vi tog ett helt dygn fel eftersom matchen var natten till idag. Haha! Kul hade vi i alla fall och jag har typ träningsverk i magen efter allt skrattande.

Idag fredag består av plugg plugg och mer plugg... kul! Nej men nödvändigt! Skall försöka göra klart allt nu så jag sedan kan vara med mina systrar.

sis for life!
Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar