måndag 2 januari 2012

Mål att uppnå under 2012

  • Inte göra sönder min nya mobil! (Blir viktigast detta året tror jag haha)
  • Ta mer bilder och filma mer spontant än vanligt. 
  • Många långa sommarnätter.
  • Fylla 18, woop, woop, festa!
  • Hålla mer städat på mitt rum.
  • Inte besöka något sjukhus.
  • Inte ångra något som fått mig glad.
  • Roadtripa med bästavännerna.
  • Springa!
  • Spara pengar, till år 2013 resan.
  • Ta hand om mitt hår.
  • Lära mig dricka kaffe.
  • Bli mer disciplinerad i mitt pluggande.
  • Träffa nya människor.
  • Sluta vara för snäll, ibland inse mitt egna bästa.
  • Minnas gårdagen, leva i nuet och drömma om framtiden!
  • Och så har jag x-antal fler löften, men de är bara jag som vet dom hihi.
Skall se hur många löften jag klarar att hålla, man lyckas ju alltid bryta ett par... fast förra året var jag rätt duktig, men detta året skall bli det bästa! Mycket kommer och ska hända, det skall jag se till! Och vet ni vad... det har bara börjat, 2012 har kommer jag!!

Årets motto "Wish it, Dream it, Do it!"

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar