måndag 2 januari 2012

Segaste dagen!

Igår när jag gick och la mig visste jag att det inte fanns något att göra och valde därför att sova ut. Haha tanken va kanske att få sova de 8 timmar man ska men slutade med 14 hela timmar, haha riktigt skönt men va så jävla seg sen...
Dagen började i alla fall med frukost i sängen och en grym film, Failure to launch men Sarah Jessica Parker och Matthew McConaugley.

Sedan gick jag upp och bytte om för att som jag lovade Sara Kvällen innan, träna för första gången på 3 veckor och fy vad jobbigt de var! Och sen var man helt slut igen... hahaha!

Ikväll har jag legat och degat i sängen efter att ha fått två tråkiga meddelanden, ett av min älskade going Malin och ett av min underbara pojkvän. Malins handlade om att hon behövde plugga mer och inte var klar vilket betydde att jag inte kunde åka till henne och sova där. Viktors om att han hade blivit sjuk, igen... och troligen att jag inte kan träffa honom imorgon...
Tummen upp för sms som man blir glad av! hahaha




Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar