måndag 28 november 2011

20 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag har varit bästa vän med Julia sedan 10 år tillbaka och vi har aldrig riktigt bråkat.
2. Jag har mycket lätt för att komma ihåg namn och ansikten.
3. Jag kan nästan alla (kan nog säga alla) repliker i Eva & Adam filmen.
4. Jag är nog världsbäst på att stöka ner mitt rum!
5. Jag börjar gråta av att skära lök. Till och med gråta om någon annan skär lök bredvid mig.
6. Jag har inga kusiner.
7. Jag köper vantar från barnavdelningen för jag har så små händer.
8. Jag tror att allt sker för en mening.
9. Jag är rädd för Julia-spindlar.
10. Jag har inga problem med att våga göra bort och bjuda på mig själv. 
11. Jag faller/dras för killar med brunt hår. 
12. Jag har spelat handboll i snart över 10 år.
13. Jag avskyr skräckfilmer, as läskigt.....
14. Jag har svårt att bli kär. 
15. När jag var liten fick jag inget husdjur för mamma var allergisk och då tog jag sniglar och grodyngel som husdjur. (Fast dem bodde utomhus, haha)
16. Jag tycker glass är mycket godare än chips, godis och sånt.
17. Jag har bra fantasi och improvisationsförmåga.
18. Jag är nog lite facebook beroende.
19. Jag älskar rockballader. (eller musik över huvudtaget, inget liv utan MUSIK!)
20. Jag älskar att sova och är grym på att försova mig.

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar