söndag 13 november 2011

Fars dag!

Dagen har varit fylld ungefär som resten av helgen! Fast det är ju ingen vanlig dag idag utan det är fars dag så har i alla fall sett till att fira min underbara pappa!

Världens Bästa Pappa! <3

Pappas present för dagen blev att han inte fick vara en sekund utan mig typ och Zlatans biografi som jag åkte runt halva stan för att få tag i i fredags! Jag är ju sååååå snäll dotter!


En stor del av dagen har spenderats hemma hos min mormor och morfar! Dem är så himla goa och helt enkelt bäst, älskar dem sååå! Men idag va något annorlunda hos dem för under alla mina år har min morfar aldrig varit i närheten av köket, de är liksom mormors revir. Men idag var allt annorlunda, för första gången i mitt liv har jag ätit mat som min morfar stod för. Man var ju lite nervös för smaken med de va grym gott! Och vilken uppläggning! Min morfar har en dold talang och det är matlagning!



Perfekt fars dag mat!

Go bild!


Dagens skratt ges till min morfar!
Han satt med min telefon och kollade på några bilder och helt plötsligt börjar de ringa...
Morfar lägger kommentaren: Vad gjorde jag nu?
Hahahaha för söt! Han fatta liksom inte att de ringde utan han fick bara chocken av att telefonen började spela och vibrera! hahaha älskar honom!



Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar