onsdag 2 november 2011

Trötter men så himla glader!

Hej alla goingar!
Ligger just nu i min säng och kan inte somna... Tanken på att jag ska upp om några timmar gör de inte bättre direkt...

Men för de första är jag ledsen för att de varit dåligt med inlägg men tiden har gått fort och de har hela tiden hänt nya saker!
Det värsta är att jag vet inte har dagarna riktigt har gått åt till, skit konstigt!

I alla fall är jag skit glad, känner mig som en liten fem åring på julafton tackvare en speciell person som lyfte hela min dag! Asså inte så att jag haft en dålig dag men detta gjorde den nästintill perfekt!!!!!

Nä men nu ska jag försöka sova!
Förresten om ni undrar varför det inte är samma layout som det brukar så bloggar jag från min mobil!




Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar