tisdag 29 november 2011

Ett leende betyder inte alltid att du är glad, bara att du är stark nog att le även om det gör ont.

Åh känner mig helt jävla död! Vaknade, eller nej jag vaknade inte utan försov mig halvt så fick springa runt i huset denna morgonen också. Missade mitt ph-samtal. Men eftersom jag har världens bästa ph så var det inga problem. Dagen fortsatte med snubblingar och att gå in i folk, kände att dagen inte skulle sluta bra. Nu ligger jag i alla fall hemma i min säng med datorn framför och skall snart börja skriva på min geografi uppgift. Börjar även bli sjuk igen! Asso vad händer med mig. Sjuk 3 gånger och vintern har inte ens kommit igång. Tror dock att jag blivit sjuk av all stress nu. Har grymt mycket att göra både i skolan och utanför nu innan jullovet. Otroligt mycket 11 stora uppgifter/prov/uppdrag innan lovet, sen julkonsert som jag måste lära mig massa låtar och stämmor, handbollen måste verkligen träna där annars blir dem inte glade på mig, sen luciakröningen öva in en till låt, personer som jag vill/måste hinna träffa och  massor av mer. Känner att det är lite för mycket nu...♥
 Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar