fredag 11 november 2011

Försök aldrig vinna tillbaka någon som valt att förlora dig.

Klockan är nu alldeles för mycket borde sova för ska upp TIDIGT imorgon... träning!

Idag i skolan så fråga Sara o Anna mig om jag kom ihåg hur låten med någon astronaut och 22 gick. Satt och tänkte ett tag och till slut ramla det ner, ni vet som de bara gör ibland. Vi blev glada och började genast sjunga på den. Konstigt att om man kommer på lite av en låt så kan man typ hela, haha. Så mycket onödigt jag har i min hjärna. Så många låttexter och filmrepliker helt sjukt, ibland undra man om hjärnan bara kunde spara de som är viktigt. Eller så borde det vara lika lätt att plugga till ett prov som att få in en låt.

Kommer ni ihåg dessa riktiga små tjejlåtar som man lyssna på när man var liten.
Gud va jag har dansat och sjungt till dessa låtarna!! Är jag ensam? 

Här är i alla fall låt: x22 - Hanna Hedlund

Hemlighet -E.M.M.A

Rosa Helikopter - Peaches

Ketchup song - LAS ketchup

Om du var min - Caramell

Sov gott alla underbara!

Puss & Kram 
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar