tisdag 15 november 2011

Det var nära, till och men för nära.

Jaa det var verkligen för nära. Vi hade två info & Layout uppgifter som skulle vara klara idag kl 23.59, go deadline! Och självklart går jag under Malin alltidbörjarmedalltförsent Skoglund, hade inte gjort något på uppgifterna förens kl fem då jag insåg att det var dags att ta tag i livet. Skickade in det 1 minut innan deadline, helt okej sådär... haha, nästa gång ska jag bli bättre... lovar alltid mig själv det, men är lika dålig på att hålla det varje gång. Denna veckan kommer annars vara väldigt lugn, lite plugg innan torsdagen då det är Nationella i 5 timmar.
Men det ska bli helt okej för jag har en underbar helg att se framemot! Vi ska ju på Breaking Dawn på fredag + att vi har halv studiedag och slutar 12! Sen så på lördag bli det fira min mormor som faktisk fyller pensionär idag, grattisgrattis till min finaste mormor. Sedan ska klassen hem till Emma på kvällen och efter det kanske jag har bjudit in mig själv att sova hos bästa vännen, får se hur allt blir för jag ska upp och döma tidigt på söndagen.
Har i alla fall många planer för min helg, längtar så! Nackdelen är bara att den tar slut så fort, men det kan de vara värt om man har kul!

Nu ska jag lägga mig och sova. Jag är jätte trött och tror inte det blir lätt att komma upp ur sängen imorgon, men det återstår att se.


Tanken var att jag skulle lägga upp en bil på mig och min älskade Mormor tillsammans. 
Men min hårddisk kraschade för ett tag sedan så har inga bilder kvar :'( Får ta nya på lördag. 
Vill i alla fall bara berätta att Min mormor är den absolut bästa, den goaste man kan få, 
hon stöttar, ger en råd, skämmer bort än, finns alltid där och mycket mer! Hon är bäst och underbarast!
Grattis igen Mormor ♥

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar