måndag 7 november 2011

Bloggning från mobilen

Hej igen alla!

Som sagt skulle jag lägga upp lovets shopping men blev inte så eftersom jag fick ett oväntat besök av min underbara kusin Christoffer så blir de inget idag, i alla fall va det riktigt mysigt och kul! Vi snackade, åt och skrattade helt klart en underbar eftermiddag!
Efter att Christoffer åkt mot sin flickvän så kom jag på att jag skulle göra ett härligt samtal till världens bästa Malin. Lika grymt fantastiskt att höra hennes röst som vanligt!

Efter samtalet gjorde någon en gulligt inlägg i min logg på Facebook
Så här såg de ut:

"Finns det någon som du? Nej verkligen inte.
Finns det någon så knäpp som du? nej verkligen inte.
Finns det någon så go som du? Nej verkligen inte.
Finns det någon så galen som du? Nej verkligen inte.
Finns det någon så bra som du? Nej verkligen inte.
Finns det någon så konstig som du? Nej verkligen inte.
Finns det någon som lyser upp mitt liv mer? Nej verkligen inte.
Finns det någon som är så underbar som du? Nej verkligen inte

Skit i alla "finns det någon som.." för de viktiga är att de bara finns en Matilda Östlund och att hon är min.
Du är bäst! Älskar dej Bästa vän ♥"
- Signerat Malin Skoglund

Hon är bara för goooo! Älskar den flickan!

Nu sitter jag i soffan, ser på fotbollsgalan och äter Ben & Jerry, ett perfekt slut på en måndag!



Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar