torsdag 10 november 2011

Du finner skönhet i vardagliga ting, förlora inte den förmågan!

Nu är klockan tjugo i 9 och jag sitter i skolan med gose Malin och ska skriva på en rapport om Bokia som jag praktiserade hos. Som ni förstår går det inte jätte bra eftersom jag skriver här istället!



Charmigt värre!


Gose Malin och jag!
 Dagens lektioner:
  • Engelska ("fuck it" Malin)
  • Studiegrupp (Säger bara Birgitta...)
  • Matte (softa med musik och lätta tal (y)
  • Franska (döda MIG!)
Senare blir det lite shopping för mig själv... och ska ner till träningen men vet inte hur jag gör för jag är lite nere på den fronten! Men det kan jag ta en annan dag!


I miss you...
I miss hearing from you
I miss seeing you
And every now and then I realise I miss kissing you





Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar