tisdag 25 oktober 2011

25 oktober i bilder

Vaknade med Rosa-flätor, som jag tog ut och sedan hade jag vågigt hår
som var tänkt skulle hålla hela dan, men när jag kom till skolan så var 
det mer eller mindre rakt igen :(

När jag kom hem från skolan så blev jag sugen på att baka 
chokladmuffins, och satte snabbt igång. Men det var inte mycket
som gick rätt... Tappa bla ut müsli över hela golvet, samt tappa
ett ägg och dränkte mig själv i kakao. Min tröja är brun nu och inte
rosa som innan... men chokladmuffins blev det!

Så här blev resultatet, mums! 
(Gjorde inte bara två stycken haha)

Filosofi plugg och nagellacks målning. Bra kombination hehe.

Sitter fortfarande och pluggar filosofi. Prov imon och jag kan ingenting!! 
Natten lär bli lång... gjort mig lite te och mackor undra hur många 
koppar de skall ha druckits innan ja får sova haha. Känns som jag borde 
lära mig dricka kaffe nu, man blir lite piggare utav de. 
Tänk om jag är uppe så länge att jag lär mig gilla kaffe, nä tror inte det.

Puss & Kram 
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar