lördag 29 oktober 2011

Det var ingen som sa att det skulle vara enkelt, men alla lovade vi att försöka!

Godmorgon alla!
Just nu sitter jag på condeco och väntar på Cissi, vi ska nämligen jobba lite idag med vårat UF företag. Hoppas hon kommer snart för jag känner mig en aning mobbad...

Gårdagen var riktigt blandad av både händelser och känslor. Till att börja gjorde jag min sista dag på Bokia och som tack så fick jag välja saker för mellan 5 och 6 hundra kronor, sjukt snällt!

Detta valde jag:

En bok - "Jag saknar dig"
Ett busskortsfodral
Två finare block - ett randigt och ett med vita blad
Ett paket med sånna där pennor
Och sen eftersom detta inte kostade så mycket som jag fick ta för fick jag också ett present kort  på 200 kr!

+ Får troligen jobba någon gång vid jul!




På praktiken igår kom Malin och det kunde inte varit någon bättre, älskar den ungen så himla mycket! Hon är helt klart BÄST!


Malin, från i somras!
Direkt när jag slutat drog jag till Liseberg för att gå på "Pang i Pensionatet" med min familj, mormor, morfar och min morbror! Den va grymt kul!


Det bästa igår var nästan när jag kom hem och såg att jag hade fått min jacka!

Men nu kom Cissi så dags att börja, ha en bra dag! Min kommer vara underbar för sen blir det träffa Malin och sen hem till Julia!


Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar