lördag 22 oktober 2011

Synd att människor inte är som ballonger, sprängs när dom får för mycket luft.

Shhiiiit vilka (ursäkta att jag säger det men..) idioter det finns!
Kom hem as arg för några timmar sen. Jag skojar inte jag kokade. De typ rök ur mina öron.
Jaja nu känns i alla fall allt bra och jag fick slängt av mig massor av irritationer, så egentligen kanske ja borde tacka människan....

Gjorde nyss stora framsteg då jag öppnade naturboken, men vem säger att ja har läst något... Inför kommande vecka väntar 4 prov. Döda mig!
Men längtar så tills veckan efter den kommande. Höstlov och då ska jag äntligen sova! haha. Seriöst jag är trött hela, hela, hela tiden. Nåt fel. Nån borde komma på en medicin mot min sjukdom...

Nu blir det o försöka läsa nån rad i min fina bok om joner, elektroner och annat spännande, peace out!

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar