tisdag 11 oktober 2011

Mycket saker, lite tid och minimalt bloggande!



Heej alla underbara!

Jag kan ju börja med att säga att jag är ledsen för dålig uppdatering men har verkligen vart tvungen att prioritera det viktigaste och dessutom det tråkigaste!
Till att börja med hade jag franska prov idag så från söndag morgon till måndag natt har jag plugget varje sekund jag kunnat... Sedan även denna veckan så har jag börjat praktisera på Bokia. Jag ska vara där i tre veckor och trivs redan så himla bra!! Det blir dock lite omställningar med tider jämfört med skolan. Jag börjar precis efter 10, vilket är extremt skönt, men jobbar hela vägen till kl 6, fast har inga större bekymmer med de! Det ända problemet är att jag inte hinner med allt jag vill få gjort när jag kommer hem men jag känner verkligen att det är värt de!


Bokia - Västra Hamngatan
Min praktikplats

Nu ikväll åkte jag direkt från Bokia och till Frejaplan i Mölndal eftersom vi hade en avgörande match i juniorserien mot Mölndal/Mossen och med mycket gläjde, bra spel och en grym kämparinsats tog vi oss till vinst med 3-0 som avgjorde att vi vann serien! Åh fy fan vad gött de känns! 



Världens goaste tjejer! Älskar er!
 Nu blir det i alla fall sängen för min del efter en lång dag, riktigt härligt ska de bli!


Dagens att tänka på: En vän är den som vet allt om dig
och ändå fortfarande tycker om dig.



Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar