fredag 7 oktober 2011

Ändringar slutade med en riktigt go kväll!



Idag hade jag planer som jag verkligen sett fram emot men dem försvann imorse... så smått besviken och nere skulle jag spendera en kväll helt och då menar jag verkligen helt SJÄLV!! Men då kom min lilla räddare Sara och erbjöd sig att komma hit med pizza för att ha en mysig kväll med fotboll och övernattning, underbart! Så nu sitter vi här och har precis kollat på idol och kvällen har varit fylld med många skratt!

Imorgon blir det vakna med Sara, spela match och sedan mysig kväll med dom BÄSTA! Längtar grymt mycket faktiskt!

Nu blir det lite bild och text som på något sätt beskriver min dag!

4424107972_ced042757c_o_large
Igår var jag högst upp. Imorgon är jag nedanför
Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd
Jag vill känna mer, Se mer än jag ser. Något kommer brännas ned

Tumblr_lsjsb3swnw1qe0hneo1_500_large
you're my sun when the rain is falling
you're the moon when the night comes
you're the air that I am breathing
you're the one that makes me believe in destiny
20090214150329
men aldrig aldrig att jag
tänker låta något ont
hända dig jag håller dig hårt
tätt intill mig genom regn och blåst
och alltid alltid att jag
kommer vaka över dig
genom mörkret jag leder dig
jag finns i varje steg du tar
så du behöver aldrig mer vara rädd


Dagens att tänka på: Livet är inte att hinna. Livet är att finna.


Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar