söndag 30 oktober 2011

Om en stjärna skulle tändas för varje gång jag tänker på dig skulle natten vara ljusare än dagen.

Idag vakna jag med Matilda som varit nattgäst. Jag var verkligen helt förvirrad på morgonen... för idag var ju dagen då man vred till baka klockan 1 timme, det har ni väl inte glömt? haha jag fatta inte vad klockan skulle vara för jag kollade på mobilen, klockan och datan och alla visade olika, tror i alla fall att jag har rätt nu. 
Har även spelat hemma match idag mot Borås. Förlorade tyvärr men det kändes helt okej för mig.

Väskan är nu packad och snart åker jag iväg till min solstråle. Ikväll blir det mys hos min goa vän Matilda, hoppas på en bra film och typ popcorn haha, tror säkert hon är på mina grymma förslag. 

Puss & Kram 
Malin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar