måndag 24 oktober 2011

Tänk om jag tappar den!

Som ni vet så blev jag och de andra luciorna intervjuade till Torslanda Tidningen förra veckan. Vi skulle typ berätta om vad vi tyckte om de och bla bla. Så nyss kolla jag min mail och såg att vi fått artikeln + bilden som ska vara med i tidningen på onsdag, lite kul att se innan alla andra, haha. några av er får checka posten på onsdag.

Som sagt det är nu andras tur att söka till årets lucia och det betyder att de inte är så himla lång tid kvar till årets kröning. Ni undrar säkert varför jag ens bryr mig, men tänk om, tänk om jag tappar den, kronan alltså. För jag blev Lucia förra året och jag ska därför "kröna" eller sätt på kronan på den nya lucians huvud. Men tänk hon som blir lucia är 2 m lång och jag inte når upp till hennes huvud eller ännu värre om jag tappar den! Nej fy, det hoppas jag verkligen inte, det går säkert bra, eller?

Här är bilden som kommer vara med i onsdagens tidning, gamla lucia gänget!
Bild: Pia Magnusson























Puss & Kram 
Malin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar