onsdag 19 oktober 2011

Blåst, regn och sluta tidigare!

Vilken dag!
Vakna med blåst och mörkret utanför mitt fönster, segt som vanligt att gå upp.. I alla fall när jag står och gör mig ordning så blir det strömavbrott! Så det var bara att leta fram en ficklampa och fortsätta ta på mig kläder. Sen kom ljuset tillbaka och sen när jag stod och måla mascara så försvann det igen -.- Så där stod jag och såg dum ut med en fick lampa och mascara borste. Måste sett kul ut, hehe. 

Men trots de grymma vädret, ström avbrott och missade bussar så har det varit en toppen dag! Gick i skolan 9-11 istället för 9-16.30, sluta skolan 6 timmar tidigare, HELT OKEJ!
Var i stan med Alex o Julia åt mat och köpte godis mysigt o mumsigt!

Nu ska jag plugga lite innan jag sticker iväg och sjunger. 

Hålla ficklampa, ta kort och sedan försöka att bli bra...
ni ser ju själva hur mycket jag inte lyckades. Iaf är är en bild
på mig från strömavbrottet imorse.
Ps. funkar fortfarande inte att rotera bilderna :/

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar