måndag 24 oktober 2011

Hjälp?! Spöken?!

Sitter hemma själv vid datorn och skriver på en rapport men börjar fundera på om det spökar... för bredvid den datorn jag sitter och skriver på står en telefon, en bärbar eller vad man kallar det. I alla fall nu när jag har suttit här har telefon börjat ringa och det har stått "sökning" på skärmen, grejen är den att det går att trycka på en knapp på själva ställningen/laddaren så telefonen börjar ringa men det är inget jag har gjort direkt... Så jag börjar bli lite fundersam och skraj och tänker på allt jag har hört av folk jag känner som har berättat om saker som har hänt när dem har varit hemma och sånt, liksom oförklarliga saker som detta...




Aja nu ska jag försöka fortsätta plugga...



Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar