torsdag 6 oktober 2011

Ibland har man tur haha

Igår satt jag och plugga hela kvällen och mådde jätte dåligt över att vi har så otroligt mycket i skolan. Tills idag skulle vi ha ett stort matte prov och geografi inlämning. Jag hade knappt gjort något på geografin igår, tjejen som börjar med allt i tid... i alla fall så blev jag klar med fakta delen och räknade ut att jag hade lite tid imorgon (asso idag) att skriva klart innan den skulle vara inlämnad. Men igår somna jag och pluggade nästan ingen matte, inte bra.
Men idag i skolan så krånglade Internet och våran lärare kunde inte skriva ut matte provet ha ha! så det blev flyttat en vecka till. Men Internet påverkade även geografin som nu blev flyttad tills imorgon också och jag har ännu en dag till på mig. Ibland har man tur! Kan va räddningen från dåligt betyg.

Så nu skall jag fortsätta plugga Geografi, Engelska o Franska. jobba jobba jobba!

Puss & Kram 
Malin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar