torsdag 22 december 2011

22/12 - 2011

FÖRLÅT att jag inte bloggat på länge. Men har inte haft tillgång till data och internet och allt i mitt liv har varit allmänt fucked up! Men nu går vi mot bättre tider för idag äääärrr det JULLOV!!!!!!!!!!!! Fy vad skönt och som jag har längtat. Idag var det i alla fall den "årliga julavslutningen" nämligen volleyboll-tunering. Vi behöver inte nämna hur det gick våran klass, men jag kan säga såhär: Vi vann i alla fall inte.

Efter det blev det julklapps shopping med mina flickor! Hittade alla julklappar men är rädd att pappas har blivit fel så tror jag får ge mig in imorgon igen, tjejen som är ute i god tid!

När jag kom hem blev det middag och sova i soffan med familjen. Riktigt skönt att bara vara hemma. Har nämligen haft ont i huvudet sedan volleybollen, fick ett litet slag av Yunis rätt i prick. Näsan blå och svullen. Så denna kvällen blev en sova-i-soffan-kväll!
Nu skall jag sova på riktigt och imorgon skall jag inte ställa klockan utan vakna när jag vaknar! För jag har lov och det känns för sjukt jävla underbart!



Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar