tisdag 6 december 2011

Ett klumpigt inlägg från mobilen

Åh jag e så dum! Glömmer självklart min data i skolan eller någon annan stans... Anna tror dock att hon sett mig stoppa in den i skåpet, så jag hoppas verkligen hon har rätt!
Annars vet jag inte vad jag gör... därför blir det ett litet Blogginlägg från mobilen..(som jag e sååå bra på...)

I alla fall idag åkte jag med Julia hem efter skolan. Vi åt pannkakor och sedan åkte vi till Julias dans,. Jag kollade en stund och shit va grym hon är!! Asso.tänk om man skulle kunna dansa., det hade varit något!
Men nu kan jag inte det så jag stack sedan iväg och sjöng, något som funkar lite bättre haha.
Övning inför julkonserten som är på lördag.

Nu ska jag sova, i morgon är det hörförståelse i engelska, tagga!!... eller inte -.-

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar