torsdag 8 december 2011

Bäst under press

Vad tycker ni om det förra inlägget? haha berättelsen om mig, Sara, Anna och Julia. Måste säga att den var lite konstig och kort. Men det var nämligen så här att idén om berättelsen kom upp efter naturkunskapen och sedan kom vi på att man endast fick kolla på meningen innan. Alltså vi skrev en mening var, men jag fick bara kolla på dess mening som stod innan min och sedan skriva det jag om på. Därför den fina berättelsen inte har någon riktigt rödtråd haha. Men kul hade vi!!

Bäst under press.
Tre ord för att beskriva min skolgång och de som jag pluggar... Imorgon skall utkastet till filosofin vara klart + 45 franska glosor och ett boksamtal i samma ämne! Yeay! jaja, nu måste jag fortsätta, ni fattar säkert hur det har sett ut innan...

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar