måndag 5 december 2011

Uppdateringen kommer bli sämre....

Åh nu börjar jag bli frånvarande här. Så mycket att göra och så lite tid. Men jag skall försöka hinna med att uppdatera, annars så får vi hoppas att Matilda (som har varit borta i några veckor) hinner blogga. 

Igår vaknade jag i alla fall hemma hos min gullunge sedan blev det spela match, som vi vann med typ 32-14 eller något sånt. Kommer inte riktigt ihåg siffrorna men vi vann!

Idag ringde klockan 6.40 även om jag egentligen började kvart i 2... kände att jag behövde åka till skolan för annars skulle jag inte pluggat något bara sovit haha. 
Idag fick jag även träffa min underbara Julia som jag inte sett på en vecka!! Helt sjukt klarar verkligen inte att vara ifrån henne så länge, hon betyder för mycket och jag skulle verkligen inte klara något utan henne vid min sida. Så vi pluggade en stund tillsammans och sedan stack vi in till stan och åt mat och pratade hihi. Jag köpte även nya hörlurar, för förr förra veckan lyckades jag göra i sönder 2 par -.- men nu har jag ett par nya som är toppen!!

Idag är träningen inställd så nu skall jag sätta igång med företagsekonomin. Nej vänta!! 

Åhhhhh fick precis världens bästa samtal!!! Julia ringde och berättade att en uppgift är flyttad, HURRA! omg nu skall jag typ fira och inte plugga haha. kladdkaka och film på ingång... 

En grymt gammal bild på mig och Julia. Va kan vi ha varit 10 kanske? Nej jag har ingen aning.
Bilden går tyvärr inte att göra större då den är tagen med Julias första telefon.


Puss & Kram
Malin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar