måndag 19 december 2011

Otur är mitt andra namn!

Fy fan vilken dag och den har inte ens slutat!! Började med att jag inatt var tvungen att sitta uppe och göra ett helt power point så vi skulle kunna redovisa vårt grupparbete. Det slängde jag i och för sig ihop rätt snabbt och vi kunde i alla fall redovisa.
När vi väl har redovisat första lektionen, nej vad händer inte då... jo då typ BRINNER DATOR F*N UPP! Yeeaaay! Alla arbeten hejdå.. men jag tror jag lyckades rädda lite på Annas usb, om jag har tur men denna dagen har inte mycket gått bra.
Efter det fortsatte allt bara kaos! Jag orkar verkligen inte med sånt här nu. Allt går ****.


Nu sitter jag i alla fall och skriver detta inlägg på en lånedata eller mena tegelsten! Asso denna lånedatan är så sjukt, tung, stor och ful.
Ni som sett den vet... åter igen, jag har sagt det och nu säger jag det igen.... FUCK my LIFE!

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar