fredag 30 december 2011

Eldsjälsgalan 2011

Igår kväll var jag på eldsjälsgalan med min Viktor och hans familj. Har aldrig varit på det men de var väldigt kul och mysigt! Det var även bingo men med min vanliga tur så vann jag inget men de härliga va att inte Viktor gjorde de heller, haha!


Peter Jihde och Kristin Kaspersen, programledare
Årets eldsjäl, Monica Sandström
Eric Saade



Just nu sitter jag i sängen och ser på Nils Karlsson pyssling som går på tv4, snacka om barndomsminnen som kommer tillbaka! Senare idag blir det lite shopping med underbaringarna Malin, Julia och Alex! Men fram tills dess ska jag göra mig liten och kolla klart på filmen, "TjilleVippen!"



"Vad det är bra att jag har dig.
Vad det är bra att jag har dig.
Vad det är bra att vi har oss
och jättebra är det förstås;
att vi får träffas varje dag
och va´ tillsammans, du och jag.
För ingen, nej ingen vill va´ ensam."



Puss på er underbara
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar