onsdag 7 december 2011

If you wanna be together, you have to-get-her

Ligger och deppar med datorn i soffan. Försöker plugga men det går inget bra. Jag orkar inte med något lägre, verkligen inget!! Inte skolan, inte något runt om mig, inte något. Jag känner mig riktigt deppig. Inget går som jag vill och kanske inte är så konstigt när jag knappt vet vad jag vill.
Önskar att när de var så att när man har det jobbigt i livet så kommer en liten figur, idé eller ett tecken som visar en den rätta väg. Så att man bara kan sluta tänka på vad som är rätt och känna rädslan för att misslyckas. Så att göra det som är bäst och att man gör det som får en att må bra.
Men nu är jag vid vägskälet och jag vet inte vart jag ska. Jag ska nu lägga undan plugget som aldrig fått sin start och sova lite innan jag skall iväg. Sova och drömma, drömma om något bättre.


Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar