fredag 2 december 2011

IDOL

Hej alla glada!
Kom nyss hem från en kväll som fick lite ändrade planer då Sara och Anna fått extra biljetter till idol, och självklart ville jag med!!!! Så jag, Sara, Anna och Matilda stack iväg in till stan hämtade biljetter, åt på Mc Donalds och sen in på Scandinavium och kollade Idol. En underbar kväll med mycket skratt.
Måste bara säga "Faaan att inte Moa gick vidare!". Hon var och är sååå mycket bättre än Amanda!!! Men men, det är ju lugnt för den som vunnit har ju aldrig blivit känd i alla fall ;)

Åh ni skall bara veta vad jag fick "Drömmar" när jag såg Idol scenen... Ni fattar inte hur sjuk kul jag hade tyckt det var att stå på just den scenen och bara sjunga! Men men får ju skylla mig själv att jag inte sökte... INTE för att jag hade gått så långt! Men en dröm är alltid en dröm ♥

Jag är även skyldig mina underbaringar Alex o Julia en hemmakväll. Men det skall gå att fixa för jag har grymma planer för morgondagen om dom nu hakar på vill säga. Det måste dom! haha, måste träffa dom.

Nu skall jag sova, är super trött men tack för en underbar kväll tjejer! Ni betyder  ♥




Bilder snodda ifrån Annas blogg, hihihi 

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar