onsdag 28 december 2011

Nu är det mycket igen...för mycket.

Lovet har äntligen tagit fart och jag har rent ut sagt varit usel på att uppdatera. Troligen för att jag vet att det är så mycket lättare att blogga från datorn men då kommer också ångesten för att sitter jag vid datorn vet jag att jag måste ta tag i mina skolarbeten och det vill jag inte. haha. Men nu sitter jag här framför datorn och tänkte i alla fall börja visa bilder på vad jag och Matilda shoppade för kläder igår när vi var på Frölunda torg. 

 Mina köp/fynd
Grå tjocktröja, Bik Bok 149 :- 
Skjorta, Bik Bok 149 :- 
Mönstrat transparent linne, Only 80 :-
Svart klänning, Only 199 :-
Skinbyxor, Gina Tricot 499 :-
Linne, Cassels 299 :-

 Matildas köp/fynd
Bruna byxor, Only.
Långärmad tröja, Only.
Kofta, Hm.
Svart transparent linne, Only.
Svart kofta, Gina tricot.

Sedan mötte vi även upp goingarna Alex och julia. 
Åt lunch på donken och hittade sedan en fin nyårsklänning till Julia. 

Efter shopping stack jag och matilda hem till mig. Såg på film och åt popcorn och tomteskum. 
Idag vaknade vi av att min mamma väckte oss. Hon hade gjort nybakat bröd! Så mumsigt. 
Efter det bar det av mot vårdcentralen och kolla min ond tå som va/är svullen och gör att jag haltar. 
(Efter en hel dags haltande på frölunda torg haha, smart...) 
 Doktorn trodde och var nästan säker på att det var en spricka i tån. Så det var bara att åka vidare till röntgen. 
En timme fick jag svaret att inget i tån var brutet eller någon spricka (konstigt nog) men en rejäl stukning och kryckor fick jag allt! Jag var bara klen, haha. "Kommer ta flera veckor" sa hon. Åh tack för den. Jag har inte tid nu och ont som f*n gör det med.


Puss & Kram 
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar