söndag 11 december 2011

Jag är starkare än du

Även om du tog tillbaka allt som du har sagt
Även om du grät och sa jag har aldrig känt så här
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort 
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär
Om du lovade att ändra dig och bli normal
Om du sa jag kommer alltid att älska dig
Skulle det inte spela någon roll
För tro det eller ej men jag älskar inte dig


Du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu


Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu


Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig börja se vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Men när du försöker le så ser vi bara den mer


Och du får stå kvar
För jag går nu 
Ja, jag går nu


Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Det har jag lärt mig nu


De har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd


Du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu


Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du 
Jag är så mycket starkare än du


Du får stå kvar 
För jag går nu
Ja, jag går nu


Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du 
Jag är så mycket starkare än du

Jag är så mycket starkare än du
Det har jag lärt mig nu
                                                          Starkare - Sara Löfgren 

Puss & Kram 
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar