fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan!

Tänk imorgon är det julafton och jag har ingen julkänsla i kroppen alls, är det bara jag?

Idag vaknade jag som förut spått sent, mycket sent. Åt frukost vid 13 och de var det skönaste jag gjort på länge. Efter det har jag hjälpt mamma att slå in lite julklappar. Får bara inte glömma att slå in de jag har köpt heller. Hade även tänkt att göra mig i ordning... men jag orkar verkligen inte. Finns inga krafter någonstans så jag tror mjukisen stannar på hela dagen.

Dagens att göra lista:
- Slå in paket.
- Lägga över bilder/kontakter/m.m från mobilen.
- Städa mitt rum.
- Prova klänning.
- Hjälpa mamma med Julmaten.
- Träffa Matilda och prata hemlisar, hihihi.
- Sova i soffan.
- Vänta tills imorgon... (Jag är som en femåring. Kommer ni ihåg när man var liten och dagen innan julafton bara bestod av en lång väntan. man var så otålig och sån är jag idag. Jag vill så att de skall vara julafton nu! Men har man önskat sig något speciellt så har man. Och då är denna dagen väldigt lång!
Inte konstigt att man längtar.)

Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar