måndag 12 december 2011

Torslandas Lucia 2011

GRATTIS FINASTE ALICE MATTSSON TORSLANDAS LUCIA 2011!
För nån timma sedan fick jag ge vidare kronan till underbara Alice som kröntes till årets Lucia 2011.
Jag är överlycklig, för.. jag tappa inte kronan!!! Det var det enda som gick bra under kvällen för allt annat var allmänt kaos, för mig iaf. Men min bästis skötte sig galant på dansgolvet! (som vanligt).
Helt sjukt va duktig du är tjejen.

Jag kanske lägger in fler bilder från kröningen imorgon. Men just nu skall är det dejt men kudden framför en film som gäller! För imorgon ringer klockan halv 6 och sedan naturkunskapsprov på det, yeay!

God Natt & Sov Gott
alla underbara!

En suddig bild på den vackra Lucian och hennes fina tärnor!
Puss & Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar